Home  D.I.Y.  Food  Music  Illustration  Contact


0 Sea of love

von Unknown, am 9:28 PM, ,

























First thing I thought  when i was looking at this raw picture was 'sea of love' and second thing I remembered after that was the music performed by Cat Power, an American talented singer and owner of a lovely voice.
If you are all lost and don't know what I'm talking about here I introduce you what is, probably, the cutest song you will hear today, or at least, the first:


Such a perfect composition between song and lyrics. This music makes me dive in nostalgia and good feelings. Also perfect to dedicate someone you love in a mixtape or in a letter, or in a sketch, or how you creativity allows.
If you liked the som and want to hear more or know more about Cat Power you can visit her official website and be delighted for the rest of your day.
What about you, who would you like to dedicate this music for?

Have a great day!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A primeira coisa que eu pensei quando eu estava olhando para esta imagem crua foi "mar do amor" e a segunda coisa que eu lembrei depois disso foi da música feita por Cat Power, uma talentosa cantora americana e dona de uma voz encantadora.
Se você está todo perdido e não sabe do que eu estou falando aqui eu apresento a você o que é, provavelmente, a canção mais fofa que você vai ouvir hoje, ou pelo menos, a primeira:
Composição perfeita entre música e letra. Essa música me faz mergulhar em nostalgia e bons sentimentos. Também perfeita para dedicar alguém que você ama em uma mixtape ou em uma carta, ou em um sketch, ou como a sua criatividade permitir.
Se você gostou do som e quer ouvir mais ou saber mais sobre Cat Power você pode visitar seu site oficial e ser feliz para o resto do seu dia.
E vocês, à quem gostariam de dedicar essa música?

Tenham um ótimo dia!



0 comments:

Post a Comment