Home  D.I.Y.  Food  Music  Illustration  Contact


0 Coins

von Unknown, am 8:57 PM,
























These days I was organizing one of my shelves and I had such an amazing surprise! I found the jar where I keep the coins I used in my trip to japan last winter and that, instantly, brought me a lot of memories and nostalgia from things I lived there and then, I added up my passion for macro shoots and the result you will see in the following pictures of this post. These coins are part of what was one of the greatest and enriching moments of my life. I didnt collect all of them intentionally though, but I realize it's a great idea to keep coins from the countries you've been visit as a memory apart. Because of course you can have souvenirs , as many as you want. But coins make it feel, at least for me, more real, close and original.











































































And I really like those thats has a hole in the middle. What about you?

Have a great day!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esses dias eu estava organizando uma das minhas prateleiras e eu tive uma incrível surpresa! Eu encontrei o frasco onde guardo as moedas que eu usei na minha viagem ao Japão no inverno passado e que, de imediato, me trouxeram um monte de lembranças e nostalgia das coisas que vivi lá, então, eu adicionei a minha paixão por fotos em macro e o resultado vocês vão ver nas fotos a seguir nesse post. Estas moedas são parte do que foi um dos incríveis e enriquecedores momentos da minha vida. Eu não coletei todas elas intencionalmente embora, mas eu percebi que é uma ótima idéia manter as moedas dos países que você visitou como uma memória à parte. Porque é claro que você pode ter lembranças, quantas você desejar. Mas moedas fazem isso parecer, pelo menos pra mim, mais real, próximo e original.
E eu realmente gosto dessas que são furadas ao meio. E vocês?

Tenham um ótimo dia!

0 comments:

Post a Comment