Home  D.I.Y.  Food  Music  Illustration  Contact


1 Wishes

von Unknown, am 8:23 PM,

























Sometimes I have this strong feeling to wish could have lived in the 60's, at least for one or a few weeks. Everything amazes me, the music alone is a huge factor already, the style, the clothes, the cars, the charm of that decade. Of course I'm also aware of all the issues and that we achieve great progress through the next decades too, but every decade has it perks and it flaws. The 60's are definitely my favorite decade of all time and till the man create a time machine to take me there all I can do is dream.

What's your favorite decade?

Have a great day!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Às vezes, eu tenho este sentimento forte de desejar que eu pudesse ter vivido na década de 60, pelo menos por uma ou algumas semanas. Tudo me encanta, a música por si só é um fator enorme já, o estilo, as roupas, os carros, o charme daquela década. É claro que eu também estou ciente de todos os problemas e que nós conseguimos um grande progresso através das próximas décadas também, mas a cada década tem suas vantagens e desvantagens. Os anos 60 são definitivamente minha década favorita de todos os tempos e até que o homem crie uma máquina do tempo para me levar até lá, tudo o que posso fazer é sonhar.

Qual é a sua década favorita?

Tenham um ótimo dia!

1 comments: