Home  D.I.Y.  Food  Music  Illustration  Contact


1 New projects

von Unknown, am 5:49 PM,

After two long weeks with lack of time and excess of stress, I finally will be able to continue my paper project again and prepare some christmas presents for all the special people I know and I'm really looking foward to it. And I already know it will be really fun and please me very much because I love to work with papers and colors and my imagination and feelings and most of all, I love to work with that for the people I love!



I hope you have something nice to look foward to these days.

Have a great day!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Depois de duas longas semanas com falta de tempo e excesso de stress, eu finalmente serei capaz de continuar o meu projeto de papel novamente e preparar alguns presentes de Natal para todas as pessoas especiais que eu conheço, eu estou realmente olhando adiante por isso. E eu já sei que vai ser muito divertido e que vai me agradar muito porque eu amo trabalhar com papéis e cores e minha imaginação e meus sentimentos mas acima de tudo, eu gosto de trabalhar com isso para as pessoas que eu amo!

Espero que vocês tenham algo de bom para olhar adiante esses dias.

Tenham um ótimo dia!

1 comments:

  1. A beautiful project! And I can't tell you how much I'm looking forward to celebrating Christmas this year!

    ReplyDelete